Le Forum
- Tous les messages
- Nouvelle discussion
- Ajouter une réponse
- Rechercher
- Aide
- Abonnement au post
- En ce moment 85 visiteurs sur le site dont 5 connectés
- Tribune
- Forum
- Actualités
- Petites annonces
- Album Photos
Message original de pakito
00
Déjà lu 6 505 fois avant vous
Posté le: Jeudi 20 Septembre 2007 à 11:53
Titre: Euskaldunontzat
Réponse de txoloma
00
n° 61/78
Posté le: Lundi 29 Octobre 2007 à 14:11
Titre: RE: Euskaldunontzat
gaur goizaldean 8:30 tatik 10:00 usoa kontran gelditu gabe, baiña dena oso altu tiro rafaga batzuk bota degu baña altu hori bai solte etortzen zirenak ondo sartu zaizkigu. guztira 8 uso bota ditut. aurtengo urtean zekula gertatu ez zaidana gertatzen ari da, kontra 19 uso bota ditut denera(4-8-3-2-1-1) eta pasera, urriak 13 igande hartan hego haizearekin 20 baña bestela beste egunetan bat bera erez.Hemen kostan ipar haizearekin usorik ez da sartuko baiña nik jundaneko bi aste daramatzat oilagorretan eta mendia oilagorrez josirik egon da, horaingo egun hauetan gutxiago baiña joan zen astean ikaragarria izan zen. jendeak ipar haizea zegoela ikusita eta ezer ez zela pasatuko ikusita txakurrekin igo ziren mendira eta jendeak txorta ederrak egin zituen urria izateko. batek 2, beste batek 3 ikusi eta 1 hil, beste batek perretxikutan dabilela 2 jaiki eta horrelakoak, 6 hil zituenik ere egon zen. nik 10 egunetan 9 ikusi eta 6 hil ez da txarra!!!!
Réponse de ruben
00
n° 62/78
Posté le: Lundi 29 Octobre 2007 à 14:31
ondarrutar lantzoik!!!!!! hemen ere bai, danian zozte, la ostia!!!! KAKA MOKORDUA BAÑO TXARRO, BETI ERDIXAN!!!!! VAYA PESTE!!!!
bestien herrixetan kazan eta gañea zeuek jabe. arpexa dakazue, zementoarmauzkua eo??
EDERRA LANTZOI ALDRIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZEURE ATZIN!!!!!!!!!
bestien herrixetan kazan eta gañea zeuek jabe. arpexa dakazue, zementoarmauzkua eo??
EDERRA LANTZOI ALDRIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZEURE ATZIN!!!!!!!!!
Réponse de ENEKO
00
n° 63/78
Posté le: Lundi 29 Octobre 2007 à 21:02
kaixo nahi dut jakin landetan uxua dagoen eta zembat . ezkerrik asko
Réponse de ENEKO
00
n° 64/78
Posté le: Lundi 29 Octobre 2007 à 22:02
le message ici ...kokolo
Réponse de ENEKO
00
n° 65/78
Posté le: Lundi 29 Octobre 2007 à 22:03
Titre: RE:uxuak
le message ici ...
Réponse de galgo verde
00
n° 66/78
Posté le: Mardi 30 Octobre 2007 à 11:25
le message ici ...usua ikiarri zitxok landatan, bandarak eta bandarak, ostila ta lanbata klabe, bihar birigarroa izangoiu
Réponse de txoloma
00
n° 67/78
Posté le: Mardi 30 Octobre 2007 à 13:48
landak beteta eh!!!! hori zeinale ona dek!!! nik dana juango zalakuan nauan baña oandio ere badoz eh !!! ostiralian hego haize puntua eman deue, a ver zeoze passatzen dan kosta aldetik bestela mendixa kaleko usuekin repoblatu biharko deu tiro batzuk etxeko !! ja,ja,ja
Réponse de mario
00
n° 68/78
Posté le: Mercredi 31 Octobre 2007 à 15:47
Hego haizerik ez du altxatzen baina!
Réponse de Tolosatik
00
n° 69/78
Posté le: Mercredi 31 Octobre 2007 à 16:23
el mensaje aquà ... Hau urte kaxkarra!!
Réponse de maletxor
00
n° 70/78
Posté le: Jeudi 01 Novembre 2007 à 20:39
Naparrontzat ez duk ain kaxkarra.Geurean ez duk oso ona baino egunero erortzendek bat edo beste.oilagorrak ere emen zeudek.Biharko itxaropena zeukagu.Zorte on denoi!!
Réponse de Naphal
00
n° 71/78
Posté le: Lundi 05 Novembre 2007 à 09:18
Animatu zerbait idazten dedio!!
Aurtengoa bukatu ote?? Ba nik uste oraindik beste golpe bat falta dela. Animo mutilak!!
Aurtengoa bukatu ote?? Ba nik uste oraindik beste golpe bat falta dela. Animo mutilak!!
Réponse de pausu
00
n° 72/78
Posté le: Lundi 05 Novembre 2007 à 12:10
Ruben MUtrikuar amargau putasemi txupastaxun beiko mienbru.
Réponse de pausu
00
n° 73/78
Posté le: Lundi 05 Novembre 2007 à 12:12
amargata bixi basa etxin geatu anormaloi
PAJERO INUTIL
PAJERO INUTIL
Réponse de pakito
00
n° 74/78
Posté le: Lundi 05 Novembre 2007 à 13:58
ez hasi insultoekin mesedez....
nik uste beste golpetxo bat eman dezakela baina izatekotan 2 ordukoa edo.
beste aletik espero dut beligarroan pasa ere ematea.frantziakoek zer diote?
nik uste beste golpetxo bat eman dezakela baina izatekotan 2 ordukoa edo.
beste aletik espero dut beligarroan pasa ere ematea.frantziakoek zer diote?
Réponse de maletxor
00
n° 75/78
Posté le: Mercredi 07 Novembre 2007 à 20:29
Garai honetan,Azaroan,uso kolpeak ordu parebatekoak izaten dituk denak.Gaur hala izan dek eta bihar ere horrelakoa izaten badek,gu konforme.
Gaur pasa pixkat izan dek gurean,gehiena altu, noski...
Arratsaldea,berriz,ezerrez.Bihar ikusi egin behar.Or egongo gaituk...
Gaur pasa pixkat izan dek gurean,gehiena altu, noski...
Arratsaldea,berriz,ezerrez.Bihar ikusi egin behar.Or egongo gaituk...
Réponse de xirika
00
n° 76/78
Posté le: Jeudi 15 Novembre 2007 à 23:39
le message ici ...
fiu,fiu... usuk, usuk!!!!
nun, nun?????
hannnnnnnn, ta altuuuuuuuuuuu!!!!
fiu,fiu... yuan ttuk usuk, yuan ttuk usuk!!!!!!
aurtengua ona zan omen duk guretzat (kinto). hala ziotek bertan eztauzinak (gipuzkoar, bizkaitar,....), ze, kinton kongeladoria bete dikenak 00 kaja osua ustu dik ta gainera jangoikun zakur-biltzaile ona dik, ta hala ere etzekit....
bueno, asteburun agertuko gattuk ya biligarro pasa ona harrautu ta oilagorran bat altxatzen diodan xakurrari.
haber animtzen zaten usotoki bakotxeko azken balorazioa iten. aio
fiu,fiu... usuk, usuk!!!!
nun, nun?????
hannnnnnnn, ta altuuuuuuuuuuu!!!!
fiu,fiu... yuan ttuk usuk, yuan ttuk usuk!!!!!!
aurtengua ona zan omen duk guretzat (kinto). hala ziotek bertan eztauzinak (gipuzkoar, bizkaitar,....), ze, kinton kongeladoria bete dikenak 00 kaja osua ustu dik ta gainera jangoikun zakur-biltzaile ona dik, ta hala ere etzekit....
bueno, asteburun agertuko gattuk ya biligarro pasa ona harrautu ta oilagorran bat altxatzen diodan xakurrari.
haber animtzen zaten usotoki bakotxeko azken balorazioa iten. aio
Réponse de xoxua
00
n° 77/78
Posté le: Vendredi 16 Novembre 2007 à 21:10
le message ici ...GABON DENOEI...Gaur ezin izan dut medira igo bainan atzo oso egun polita bizi izan nuen.Berandu igo(9,30h) eta segiduan ikusi nuen bandada haundi bat contrapasakoa.Gero ezer gutxi, 2-3 biligarro bandada eta 4 txarra.Goizeko hameka aldera hasi ziren uso bandada ederrak(100-200), pasakoak eta izugarri alto eta abiadura handian aizea alde zutela.10-12 bat bandada ikusi nituen dentara, bainan11,45h-tan kontrakoak hasi ziren hauek berriz oso oso bajo eta nekez mendi erreken gora.Pena izan zen mendi utsik zagon, ezen inork, eta tiro entzun gabe joan ziren ia gehienak.nik bandada bakar bateri egin nion tiro, bajo zijoan baino luze,uso bat bota nuen.eguerdiko 2-tan!beraz animo izan oraindik ere usoa bueltaka dabil,ondo izan.
Réponse de pakito
00
n° 78/78
Posté le: Lundi 19 Novembre 2007 à 16:59
Bueno ba euskaldun maiteok aurtengoa bukatu da.Gustora ibili naiz foroan eta espero dut urrengo urtean berriiz ere emen egotea.zalantzarik ez eduki nere partetik beintzat ementxe egongo naizela egunerokoak kontatzeko.besterik gabe agur bero bat denei eta urrengorarte!
Tous les messagesAjouter une réponse
Pour pouvoir ajouter votre réponse à ce sujet de discussion, vous devez être connecté à votre compte palombe.com.
Si vous n'avez toujours pas de compte palombe.com, merci de créer un compte, sinon, il suffit de vous identifier...
Si vous n'avez toujours pas de compte palombe.com, merci de créer un compte, sinon, il suffit de vous identifier...
Raccourcis : Se connecter -
Créer un compte