Le Forum
- Tous les messages
- Nouvelle discussion
- Ajouter une réponse
- Rechercher
- Aide
- Abonnement au post
- En ce moment 20 visiteurs sur le site dont 4 connectés
- Tribune
- Forum
- Actualités
- Petites annonces
- Album Photos
Message original de pakito
00
Déjà lu 6 502 fois avant vous
Posté le: Jeudi 20 Septembre 2007 à 11:53
Titre: Euskaldunontzat
kaixo!!ea emen euskaldunok zeozer idazten dugun.Batez ere iparraldekoak eta frantsesa dakitenentzat ze esaten da beste gaietan?aurtengo pasa nolakoa izango den ba al dakizue?komentatzen da aurten lehenago hasiko direla pasatzen usoak egia da hori?bueno ea zeozertaz informatzen gaituzuen!agur bero bat!
Réponse de bleu64
00
n° 1/78
Posté le: Jeudi 20 Septembre 2007 à 12:51
Titre: RE: Euskaldunontzat
pakito
egon bea demborak erranen du !!!
ene gostuz usaian bezala jinen dira
izan ontsa bleu64
egon bea demborak erranen du !!!
ene gostuz usaian bezala jinen dira
izan ontsa bleu64
Posté le: Jeudi 20 Septembre 2007 à 14:49
Agur Pakito
Ikusten düt badirela euskaldün zunbait ere ihiztekan ari direnak !
Aurten ,üdüri zait goizik igaranen direla denbora freskoa beitügü bena ikusiko !!
Pharka ene iskibiarentako bena iskibatzen düt elestatzen düdan bezala
Agur
Ikusten düt badirela euskaldün zunbait ere ihiztekan ari direnak !
Aurten ,üdüri zait goizik igaranen direla denbora freskoa beitügü bena ikusiko !!
Pharka ene iskibiarentako bena iskibatzen düt elestatzen düdan bezala
Agur
Posté le: Jeudi 20 Septembre 2007 à 16:27
oui oui
c'est bien sa
si si
agur
c'est bien sa
si si
agur
Posté le: Jeudi 20 Septembre 2007 à 20:40
Ah ça, je trouve ça chouette !!!
J'y comprend rien mais ça sent bon le pays !!!
Votre voisin béarnais ;-)
J'y comprend rien mais ça sent bon le pays !!!
Votre voisin béarnais ;-)
Réponse de pakito
00
n° 5/78
Posté le: Vendredi 21 Septembre 2007 à 01:20
zer diote aurreko mezu hauek?frantsesa ez dut ulertzen eta zuen euskara ere 2-3aldiz irakurri ondoren ulertzen dizuet baina kostata.ala ere segi idazten eta nik nafarro aldean eiza nola joaten den azalduko dizuet bale?
besarkada bat iparraldeko lagunei!!
besarkada bat iparraldeko lagunei!!
Posté le: Vendredi 21 Septembre 2007 à 14:51
Merci Nico
Ah ! cette langue maternelle quand tu nous tient ! Dommage que je sache pas le béarnais ; diu bi ban !
A qué hil de pute ! Les Bascous dize : no tribaillar sans bebe u cop de ardu de xahaku !!!
Ikus arte
Ah ! cette langue maternelle quand tu nous tient ! Dommage que je sache pas le béarnais ; diu bi ban !
A qué hil de pute ! Les Bascous dize : no tribaillar sans bebe u cop de ardu de xahaku !!!
Ikus arte
Réponse de pakito
00
n° 7/78
Posté le: Mercredi 26 Septembre 2007 à 19:56
esaten dutenez lehen txolomak agertu ziren aurreko asteburuan etxalartik.zuek zeozer ikusi al duzue hortik?eta foroan zer diote frantzia iparraldekoek?usoa iristen hasi al da?
Réponse de pakito
00
n° 8/78
Posté le: Samedi 06 Octobre 2007 à 12:45
Réponse de ttottè64
00
n° 9/78
Posté le: Dimanche 07 Octobre 2007 à 22:54
le message ici ...kasu bihar,kasu bihar,kasu bihar,kasu bihar,kasu bihar..............eta askenean elduden urte artio!
Réponse de pakito
00
n° 10/78
Posté le: Mardi 09 Octobre 2007 à 13:41
ttottè64 asmatu zenuen e?oraingoz 8a izan da egunik hoberena.iparraldetik zeoze ikusten hasi al da?nafarroa iparraldean zeoze baina gutxi,oso gutxi.
agur bero bat!
agur bero bat!
Réponse de maule
00
n° 11/78
Posté le: Mardi 09 Octobre 2007 à 18:43
egun ursoak agertu dira xiberuan
Réponse de etxebe
00
n° 12/78
Posté le: Mardi 09 Octobre 2007 à 19:08
le message ici ... Aupa lagunak! Ba hemen nafarroa iparraldean , beran zehazki, biligarro franko etorrria da larunbatean eta astelehenean. Atzo eta gaur txoloma eta uso batzuk ere , egunean 10 bat bando! Ongi izan! aio.
Réponse de ttottè64
00
n° 13/78
Posté le: Mardi 09 Octobre 2007 à 22:15
le message ici ...Egun baigoriko lagun batek hil ditu bida eta hamar bat biligaro,nik lane artetik ikusi ditut hiru tropa lanoarekin galduak mendiak ezin pastus.Uste dut ortziralean izanen den pasa bat lanoak desagertuta bainan hala ere ,kasu bihar!!!!
Réponse de burnaiz
00
n° 14/78
Posté le: Mardi 09 Octobre 2007 à 22:46
le message ici ... kaixo ni ere euskalduna naiz naparra
Réponse de pakito
00
n° 15/78
Posté le: Mardi 09 Octobre 2007 à 23:37
gero eta euskaldun eyo gaude e?hori ona da.nik uste bihar eguraldiak ez duela lagunduko eta esaten dutenez,usoa prest dago muga pasatzeko.ea egun ona arrapatzen dugun.asteburako da nere pronostikoa.iparraldeko bandak zenbatekoak dira ??
Réponse de burnaiz
00
n° 16/78
Posté le: Mercredi 10 Octobre 2007 à 21:19
le message ici ... lehendabiziko usoak nire ustez larunbatean eta gero urrengo astean hiru edo lau egun txar eta gero denak batera
Réponse de ttottè64
00
n° 17/78
Posté le: Jeudi 11 Octobre 2007 à 22:06
le message ici ...YEPA!!!! NUN ZIZTE EUSKALDUNAK?LOKARTIAK?KASU BIHAR!!usoak landesetan omen dira,behaz egon erne!!Gau on deneri.
Réponse de Goierri
00
n° 18/78
Posté le: Jeudi 11 Octobre 2007 à 22:44
Kaixo! Gaur lantokin (aristrain-en) komentatu didate foro hau dagoela eta ikusi det oso ondo dagoela.
Nik ez dut oraingoz inongo informaziorik lanean bait nabil, baina daukadanean bidaliko dizuet.
Ni Zegama aldean ibiltzen naiz ehizean.
Eongo atxik!!!!
Nik ez dut oraingoz inongo informaziorik lanean bait nabil, baina daukadanean bidaliko dizuet.
Ni Zegama aldean ibiltzen naiz ehizean.
Eongo atxik!!!!
Réponse de battit
00
n° 19/78
Posté le: Vendredi 12 Octobre 2007 à 07:05
le message ici ...
Gaur hasten naiz , orduan orain etortzen ahal dira .denbora iduzkitsua izanen dugu.
kasu,goizik presta eta suerte on.
Gaur hasten naiz , orduan orain etortzen ahal dira .denbora iduzkitsua izanen dugu.
kasu,goizik presta eta suerte on.
Réponse de ttottè64
00
n° 20/78
Posté le: Vendredi 12 Octobre 2007 à 21:54
le message ici ...Ni ere laneko egun eta bihar,bainan igandetik goiti oporetan hilabete bat.Egun pastu dira usoak bainan gora.Guk haize egoa behar dugu usoa tiratseko,lepoatean ari niz aldudeko balean mugatik urbil.Eta ziek nola et nun ari ziste?Airera,pausura,saretan?Kostaldean,euskal herri barnean,hego aldean? aste buru on deneri,xintxo ibil eta kasu bihar!!!
Réponse de leaburu
00
n° 21/78
Posté le: Vendredi 12 Octobre 2007 à 22:47
le message ici ...gaur ezdek asko pasa; i goierri!!! aber zegamaldeko berri gezurrik esan gabe kontatzen deken....
Réponse de battit
00
n° 22/78
Posté le: Samedi 13 Octobre 2007 à 05:46
le message ici ..
.Garaziko alderdian ari naiz pausurat .Guretzat ipar edo peko haizea dira hoberenak.
Orai egiten duen denbora ongi zauku .Guk haize hegoarekin ez dugu ezer egiten .
Ikus arte eta suerte on deneri.
.Garaziko alderdian ari naiz pausurat .Guretzat ipar edo peko haizea dira hoberenak.
Orai egiten duen denbora ongi zauku .Guk haize hegoarekin ez dugu ezer egiten .
Ikus arte eta suerte on deneri.
Réponse de xoxua
00
n° 23/78
Posté le: Samedi 13 Octobre 2007 à 21:25
le message ici ...gabon beratik, gaur laino haundia izan dugu.hameka eta erdietan hasi dira tropel batzuk.atzo alto pasa ziran 20 bat tropel eta erran zutenez etxalarren fuerte pasatu zen.
Réponse de pakito
00
n° 24/78
Posté le: Lundi 15 Octobre 2007 à 19:51
bueno ba iparraldekoentzat berri onak.ostiraletik aurrera ipar aizea dator.ea zortea duzuen.Zubia ez da oso ona izan,uso bakar bat hiltzeko aukera izan dut soilik
Réponse de oiartzun
00
n° 25/78
Posté le: Lundi 15 Octobre 2007 à 22:31
Kaixo denori.
Aste buru honetan naparru aldean ibilli naz eta esan didatenez andik uso dexente pasatu da, larunbatean Balkarlos aldetik eta igandean tiro dexente entzun nuen Beinza-Labaien inguru horretan. Emen ere atzo uso dexente pasa omen zan baiña altu. Gaurko berririk ez dut lana ere egin behar da ta.
Agur bero bat batez ere ipar aldeko lagunei. Egin kasu!!!
Aste buru honetan naparru aldean ibilli naz eta esan didatenez andik uso dexente pasatu da, larunbatean Balkarlos aldetik eta igandean tiro dexente entzun nuen Beinza-Labaien inguru horretan. Emen ere atzo uso dexente pasa omen zan baiña altu. Gaurko berririk ez dut lana ere egin behar da ta.
Agur bero bat batez ere ipar aldeko lagunei. Egin kasu!!!
Réponse de battit
00
n° 26/78
Posté le: Mardi 16 Octobre 2007 à 05:50
l.Agur deneri.
Hiru egun hauetan asko pasatu da Garazi alderdian . Hola segituz 15 egunez dena bukatua izanen da. Ez ditugu ikusten gibelerat etotzen.
Ihizi on deneri.
Hiru egun hauetan asko pasatu da Garazi alderdian . Hola segituz 15 egunez dena bukatua izanen da. Ez ditugu ikusten gibelerat etotzen.
Ihizi on deneri.
Réponse de mintxo
00
n° 27/78
Posté le: Mardi 16 Octobre 2007 à 18:36
le message ici
lasai hemen kostatikan joan dire bueltan irun ta hondarribitikan ipar aldera
lasai hemen kostatikan joan dire bueltan irun ta hondarribitikan ipar aldera
Réponse de REKO
00
n° 28/78
Posté le: Mardi 16 Octobre 2007 à 21:26
le message ici ...
AUpa mutillek!
Hiru egun damazkigu uso pasa earrakin goierri aldean, altu samar badira ere.
Hego haize zakarragoa behar dugu guk emen bestela ikusi bai baño bota ezin.
Eskumiñek danoi ta baita goierri ta leabururi ere, ez bait dakit beraien berririk!
AUpa mutillek!
Hiru egun damazkigu uso pasa earrakin goierri aldean, altu samar badira ere.
Hego haize zakarragoa behar dugu guk emen bestela ikusi bai baño bota ezin.
Eskumiñek danoi ta baita goierri ta leabururi ere, ez bait dakit beraien berririk!
Réponse de ttottè64
00
n° 29/78
Posté le: Mardi 16 Octobre 2007 à 21:52
le message ici ...yepa !Egun uso ainitz pastu da aldudeko baleatik ,31000 kondatuduste Bankan bainan uste dut geiago pastudela eguardi arte.Tropa biziki handiak sasoineko,bainan pastu dira gora iguski haizeain gatik.Aratsaldean esta pastu eta horek eztu confiantsa biziki emaiten biharko.Hala ere,erne egon eta gau on euskaldun ihistari guzieri.
Réponse de leaburu
00
n° 30/78
Posté le: Mardi 16 Octobre 2007 à 22:18
kaixo denoi: gaur goierrik egun polita izandik, 9 usu. alare nere lagunek botatako erdita, ezdek iritxi....